Budowanie marki architekta – warsztaty

Mazowiecka Okręgowa Izba Architektów zaprasza na cykl

warsztatów rozwojowych (płatnych)

pt.:  Marka architekta w biznesie

Celem cyklu warsztatów jest zbudowanie i wzmocnienie pozycji architektów Mazowieckiej Okręgowej Izby Architektów RP w środowisku biznesowym. Uczestnicy będą pracować nad  poprawą poczucia pewności siebie, budowaniem swojej indywidualnej marki zawodowej oraz komunikowaniem jej w relacjach z klientem i mediami.

Cykl warsztatów rozpocznie się 27 lutego 2017 roku o godzinie 15.00 w sali Krajowej Izby Architektów przy ul. Stawki 2A  wykładem wprowadzającym pt. „Znaczenie wizerunku architekta w biznesie”.

Będziemy rozmawiać o tym:

  • Jak zmieniła się rola architektów i innych zawodów artystycznych we współczesnym świecie?
  • Jakich narzędzi wizerunkowych i marketingowych potrzebują architekci, by zdobywać uznanie na rynku?

Warsztaty i wykład poprowadzi Iwona Kokoszka, trenerka biznesu, coach ACC International Coach Federation, wcześniej także dziennikarka (m.in. Forbes, Profit, Harvard Business Review, Coaching). Autorka programu motywacyjnego „Odkryj swoje atuty i zwyciężaj w biznesie”.

Podczas wykładu uczestnicy zapoznają się z tematyką warsztatów wizerunkowych dla architektów oraz z merytoryczną zawartością i technicznymi aspektami miękkich szkoleń rozwojowych.

Terminy zajęć:

Wykład wprowadzający: 27 lutego 2017 r. od godziny 9.30

Warsztaty: 6,15 i 24 marca 2017 r. od godz. 9.30 do godz. 16.30.

Zajęcia odbędą się w małej sali konferencyjnej w siedzibie Krajowej Izby Architektów RP przy ul. Stawki 2A.

Zajęcia są płatne, ale dofinansowane przez Mazowiecką Okręgową  Izbę Architektów RP, dlatego koszt uczestnictwa dla architektów – członków Mazowieckiej Okręgowej Izby Architektów RP wynosi wynosi 378 zł (300 zł + podatek VAT 23%). Możliwe jest otrzymanie faktury.

Ilość miejsc ograniczona do 15 osób, decyduje kolejność zgłoszeń potwierdzonych opłatą za uczestnictwo.

Wykład wprowadzający jest bezpłatny dla członków MaOIA RP, obowiązuje jednak zgłoszenie uczestnictwa, a rezygnacja z uczestnictwa w wykładzie wymaga powiadomienia organizatora (telefonicznie lub mailowo do biura MaOIA RP). Decyduje kolejność zgłoszeń.

Program zajęć szkoleniowych w poszczególnych dniach

I. Odwaga i skuteczność – warsztaty wzmacniania pewności siebie 

termin: 6 marca 2017 r.  9.30 – 16.30

  • Czym jest pewność siebie – testy  oraz ćwiczenia coachingowe, między arogancją a obecnością
  • Jak tworzysz swoje ograniczenia – jak się ich pozbywać – praca na poziomie ciała – pozycje wewnętrznej siły, uwalnianie napięć

przerwa

  • Znajdź swoje parametry mocy – inwentaryzacja atutów, analiza reakcji i możliwości, lista brakujących kwalifikacji
  • Oswajanie ryzyka – rozpoznaj, wyznacz ambitny cel, zapomnij o doskonałości – ćwiczenia z przełamywania wewnętrznych oporów

przerwa

  • Jak wyznaczać aurę siły i zdecydowania – atrybuty siły
  • Subtelna autopromocja – ćwiczenia z brzmienia i spójność

przerwa

  • Błysk – potęga przeczucia – siła intuicji w biznesie – jak wykorzystywać informacje zwrotne – ćwiczenia
  • Relacje międzyludzkie – zdiagnozuj i odrzuć toksyczne relacje

II. Marka to ja – budowanie marki zawodowej

termin: 15 marca 2017 r. 9.30 – 16.30

  • Wprowadzenie do tematyki marki osobistej – ćwiczenia kreatywne i praca nad osobistym potencjałem
  • Kto jest odbiorcą Twojej marki – grupa docelowa – jaki masz na nią wpływ a jaki możesz mieć
  • Indywidualna praca nad osobistym potencjałem
  • Kto jeszcze robi to co Ty, zachowuje się jak Ty – konkurencja – analiza rynku
  • Jesteś niepowtarzalna/y – jak komunikować swój wyróżnik – obietnica marki

przerwa

  • Powiedz to odpowiednim głosem – ćwiczenia z brzmienia
  • Zagrożenia – marka fałszywa – brak spójności – obalenie fałszywego mitu pewności siebie, testy na spójność ASDIMO
  • Jak “opakować” markę – jak stworzyć spójny wizerunek marki
  • Jak zbudować plan komunikacji marki w mediach i otoczeniu (ekspozycja, zaangażowanie, wpływ, oddziaływanie, rekomendacje)

przerwa

  • Jak wybrać właściwe narzędzia komunikacji marki? – przegląd rynku, indywidualna praca nad osobistym potencjałem
  • Budowanie relacji – ćwiczenia grupowe
  • Ewaluacja – jaką marką jesteś teraz

III. Pracuj ze mną –  jak język determinuje naszą pozycję zawodową, poznaj i wprowadź style konwersacyjne, które usprawnią działania biznesowe

termin: 24 marca 2017 r.  9.30 – 16.30

  • Język wartości i język korzyści – ich znaczenie w przekazach komercyjnych – w miejscu pracy, w komunikatach dla klienta
  • Analiza języka wartości i korzyści na przykładach rzeczywistych
  • Konotacje – analiza słów-kluczy – co przyciąga w komunikatach
  • Tworzenie własnych słów-kluczy według indywidualnych potrzeb zawodowych

przerwa

  • Jak pisać/mówić językiem korzyści wykorzystując język wartości – pisanie tekstu komercyjnego z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb zawodowych każdego uczestnika szkolenia
  • Pomiń niepotrzebne słowa – ćwiczenie: praca nad poprawianiem “przegadanych” tekstów
  • Pozbywanie się śmieci – zapychaczy słownych – klasyfikacja zapychaczy i przyczyny ich powstawania – jak nauczyć się je eliminować

przerwa

  • Urzekła mnie Twoja historia – co jest ważne w storytellingu
  • Powiedz to odpowiednim słowem – indywidualne prezentacje