Informacja o naborze kandydatów na 2 wolne stanowiska urzędnicze – Główny specjalista ds. architektury i urbanistyki w Wydziale Architektury i Budownictwa dla Dzielnicy Wawer. Aplikacje można składać do dnia 15.07.2020r. za pośrednictwem systemu e-rekrutacji dostępnego pod adresem https://erekrutacje-bip.um.warszawa.pl/
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: Główne odpowiedzialności:
- realizacja zadań w zakresie architektury i budownictwa, w szczególności: administracja architektoniczno-budowlana, obiektów mających wpływ na estetykę przestrzeni publicznej (form reklamowych i użytkowych w przestrzeni publicznej),
- współpraca z inwestorami i innymi organami zewnętrznymi,
- prowadzenie postępowań egzekucyjnych w administracji, przygotowywanieprojektów pism administracji architektoniczno – budowlanej, wynikającej z : ustawy Prawo budowlane, ustawy o szczególnych zasadach realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, ustawy o własności lokali, przepisów prawa miejscowego (w tym planów miejscowych) w zakresie zagadnień planistycznych i estetycznych,
- prowadzenie spraw związanych z przygotowywaniem opinii, uzgodnień, zaświadczeń i innych stanowisk wymaganych przepisami prawa, udostępnianie dokumentów i informacji inspekcyjnych i kontrolnych, przygotowywanie dokumentacji, przekazywanie rozstrzygnięć do właściwych komórek organizacyjnych Urzędu, przekazywanie odwołań i akt do Wojewody, PINB i innych organów,
- przygotowywanie zestawień, analiz, podsumowań, raportów i sprawozdań, opinii, uzgodnień, zaświadczeń, interpelacji, skarg i innych stanowisk wymaganych przepisami prawa w zakresie architektury i urbanistyki.
Charakterystyka pracy:
- prowadzenie procedur administracyjnych wynikających z ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo budowlane, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych oraz innych przepisów szczególnych wymaganych przy wydawaniu decyzji: o pozwoleniu na budowę, o warunkach zabudowy, o ustalaniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
- dokonywanie wizji lokalnych, ustalanie stron postępowania administracyjnego, dokonywanie uzgodnień projektów decyzji z uprawnionymi organami wymaganymi przepisami prawa,
- przygotowywanie decyzji, postanowień, zaświadczeń,
- rejestrowanie wydawanych decyzji, postanowień, zaświadczeń, prawidłowe prowadzenie rejestrów decyzji,
Praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących
ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: ustawa prawo budowlane, ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawa Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa Kodeks cywilny, ustawa prawo ochrony środowiska, ustawa prawo zamówień publicznych, ustawa o dostępie do informacji publicznej.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: Praca w budynku Urzędu oraz poza nim. Budynek wyposażony w podjazd oraz windę dostosowaną do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Na parterze budynku usytuowana toaleta dostosowana do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Budynek niedostosowany dla osób niewidomych, słabowidzących i niesłyszących.
Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, obsługą klienta, rozmowami telefonicznymi, przemieszczaniem się wewnątrz i na zewnątrz budynku. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, słabowidzącym oraz niesłyszącym.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na tostanowisko wyłącznie drogą elektroniczną,
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia z zakresu architektury i urbanistyki,architektury krajobrazu, gospodarki przestrzennej lub budownictwa,
- minimum 4-letni staż pracy,
- doświadczenie zawodowe powyżej 4 lat w zakresie architektury, budownictwa,urbanistyki lub przynajmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie architektury, budownictwa, urbanistyki oraz 1 rok doświadczenia w zakresie kierowania ludźmi
- wymagane kompetencje: identyfikacja z urzędem, samodzielność, dążenie do rezultatów.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe powyżej 5 lat w zakresie planowania przestrzennego lub przynajmniej 3 lata doświadczenia zawodowego oraz 2 lata doświadczenia w zakresie zarządzania ludźmi
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia: zarządzanie, ekonomia, administracja, geodezja / kartografia lub jednolite studia magisterskie na kierunku prawo
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych minimum I stopnia,
- kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany minimum 4-letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń: o posiadanym obywatelstwie, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o nieposzlakowanej opinii oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia. Szczegółowe informacje dotyczące wymaganych dokumentów dostępne są na stronie Urzędu m.st. Warszawy pod adresem: https://erekrutacje- bip.um.warszawa.pl/procedura.php Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego w systemie elektronicznej rekrutacji urzędu dostępnego na stronie internetowej www.bip.warszawa.pl
- Kandydatom niemającym możliwości skorzystania z Internetu, urząd/urząd dzielnicy umożliwi dostęp do Internetu i złożenia aplikacji drogą elektroniczną, w swoich siedzibach: Urząd m.st. Warszawy (adres siedziby: pl. Bankowy 2, 00-950 Warszawa; piętro 21, pokój 2109) oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.