W platformie extranet Izby Architektów RP udostępniony został elektroniczny wniosek umożliwiający wznowienie obowiązkowej polisy OC na rok ubezpieczeniowy 2019/2020.
Ostateczny termin złożenia wniosku to 14 kwietnia 2019.
Jak złożyć wniosek
Aby skutecznie wznowić polisę trzeba wykonać pięć prostych kroków:
- Zaloguj się na swoje konto w systemie IARP – login to numer przynależności do Izby.
- Wybierz zakładkę „Ubezpieczenia” i następnie „Obowiązkowe OC 2019/2020”.
- Wypełnij wniosek o Obowiązkowe OC i, jeśli chcesz, wnioski dotyczące dodatkowych ryzyk. Uwaga: tylko teraz możesz skorzystać z promocji na ubezpieczenie OC Pracowni Architektonicznej.
- Jeśli wniosek został złożony poprawnie, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem. W e-mailu będzie także podany numer konta, na który w ciągu 10 dni należy przelać płatność.
- Po zaksięgowaniu składki lub raty w systemie dostępna będzie polisa potwierdzająca zawarcie ubezpieczenia OC.
Architekci ubezpieczający się na podstawową sumę ubezpieczenia – 50 tys. euro, będą mogli opłacić składkę tylko jednorazowo, czyli 156 zł za cały rok 2018/2019.
WAŻNE – zmiana numeru konta. Wszystkie składki za obowiązkowe ubezpieczenie OC prosimy wpłacać na konto: Alior Bank SA 38 2490 0005 0000 4600 6116 6390
W razie pytań zawsze można skontaktować się z firmą iExpert.pl pod numerem telefonu 22 646 42 42.