Mazowiecka Okręgowa Izba Architektów zaprasza na cykl
warsztatów rozwojowych (płatnych)
pt.: Marka architekta w biznesie
Celem cyklu warsztatów jest zbudowanie i wzmocnienie pozycji architektów Mazowieckiej Okręgowej Izby Architektów RP w środowisku biznesowym. Uczestnicy będą pracować nad poprawą poczucia pewności siebie, budowaniem swojej indywidualnej marki zawodowej oraz komunikowaniem jej w relacjach z klientem i mediami.
Cykl warsztatów rozpocznie się 27 lutego 2017 roku o godzinie 15.00 w sali Krajowej Izby Architektów przy ul. Stawki 2A wykładem wprowadzającym pt. „Znaczenie wizerunku architekta w biznesie”.
Będziemy rozmawiać o tym:
- Jak zmieniła się rola architektów i innych zawodów artystycznych we współczesnym świecie?
- Jakich narzędzi wizerunkowych i marketingowych potrzebują architekci, by zdobywać uznanie na rynku?
Warsztaty i wykład poprowadzi Iwona Kokoszka, trenerka biznesu, coach ACC International Coach Federation, wcześniej także dziennikarka (m.in. Forbes, Profit, Harvard Business Review, Coaching). Autorka programu motywacyjnego „Odkryj swoje atuty i zwyciężaj w biznesie”.
Podczas wykładu uczestnicy zapoznają się z tematyką warsztatów wizerunkowych dla architektów oraz z merytoryczną zawartością i technicznymi aspektami miękkich szkoleń rozwojowych.
Terminy zajęć:
Wykład wprowadzający: 27 lutego 2017 r. od godziny 9.30
Warsztaty: 6,15 i 24 marca 2017 r. od godz. 9.30 do godz. 16.30.
Zajęcia odbędą się w małej sali konferencyjnej w siedzibie Krajowej Izby Architektów RP przy ul. Stawki 2A.
Zajęcia są płatne, ale dofinansowane przez Mazowiecką Okręgową Izbę Architektów RP, dlatego koszt uczestnictwa dla architektów – członków Mazowieckiej Okręgowej Izby Architektów RP wynosi wynosi 378 zł (300 zł + podatek VAT 23%). Możliwe jest otrzymanie faktury.
Ilość miejsc ograniczona do 15 osób, decyduje kolejność zgłoszeń potwierdzonych opłatą za uczestnictwo.
Wykład wprowadzający jest bezpłatny dla członków MaOIA RP, obowiązuje jednak zgłoszenie uczestnictwa, a rezygnacja z uczestnictwa w wykładzie wymaga powiadomienia organizatora (telefonicznie lub mailowo do biura MaOIA RP). Decyduje kolejność zgłoszeń.
Program zajęć szkoleniowych w poszczególnych dniach
I. Odwaga i skuteczność – warsztaty wzmacniania pewności siebie
termin: 6 marca 2017 r. 9.30 – 16.30
- Czym jest pewność siebie – testy oraz ćwiczenia coachingowe, między arogancją a obecnością
- Jak tworzysz swoje ograniczenia – jak się ich pozbywać – praca na poziomie ciała – pozycje wewnętrznej siły, uwalnianie napięć
przerwa
- Znajdź swoje parametry mocy – inwentaryzacja atutów, analiza reakcji i możliwości, lista brakujących kwalifikacji
- Oswajanie ryzyka – rozpoznaj, wyznacz ambitny cel, zapomnij o doskonałości – ćwiczenia z przełamywania wewnętrznych oporów
przerwa
- Jak wyznaczać aurę siły i zdecydowania – atrybuty siły
- Subtelna autopromocja – ćwiczenia z brzmienia i spójność
przerwa
- Błysk – potęga przeczucia – siła intuicji w biznesie – jak wykorzystywać informacje zwrotne – ćwiczenia
- Relacje międzyludzkie – zdiagnozuj i odrzuć toksyczne relacje
II. Marka to ja – budowanie marki zawodowej
termin: 15 marca 2017 r. 9.30 – 16.30
- Wprowadzenie do tematyki marki osobistej – ćwiczenia kreatywne i praca nad osobistym potencjałem
- Kto jest odbiorcą Twojej marki – grupa docelowa – jaki masz na nią wpływ a jaki możesz mieć
- Indywidualna praca nad osobistym potencjałem
- Kto jeszcze robi to co Ty, zachowuje się jak Ty – konkurencja – analiza rynku
- Jesteś niepowtarzalna/y – jak komunikować swój wyróżnik – obietnica marki
przerwa
- Powiedz to odpowiednim głosem – ćwiczenia z brzmienia
- Zagrożenia – marka fałszywa – brak spójności – obalenie fałszywego mitu pewności siebie, testy na spójność ASDIMO
- Jak “opakować” markę – jak stworzyć spójny wizerunek marki
- Jak zbudować plan komunikacji marki w mediach i otoczeniu (ekspozycja, zaangażowanie, wpływ, oddziaływanie, rekomendacje)
przerwa
- Jak wybrać właściwe narzędzia komunikacji marki? – przegląd rynku, indywidualna praca nad osobistym potencjałem
- Budowanie relacji – ćwiczenia grupowe
- Ewaluacja – jaką marką jesteś teraz
III. Pracuj ze mną – jak język determinuje naszą pozycję zawodową, poznaj i wprowadź style konwersacyjne, które usprawnią działania biznesowe
termin: 24 marca 2017 r. 9.30 – 16.30
- Język wartości i język korzyści – ich znaczenie w przekazach komercyjnych – w miejscu pracy, w komunikatach dla klienta
- Analiza języka wartości i korzyści na przykładach rzeczywistych
- Konotacje – analiza słów-kluczy – co przyciąga w komunikatach
- Tworzenie własnych słów-kluczy według indywidualnych potrzeb zawodowych
przerwa
- Jak pisać/mówić językiem korzyści wykorzystując język wartości – pisanie tekstu komercyjnego z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb zawodowych każdego uczestnika szkolenia
- Pomiń niepotrzebne słowa – ćwiczenie: praca nad poprawianiem “przegadanych” tekstów
- Pozbywanie się śmieci – zapychaczy słownych – klasyfikacja zapychaczy i przyczyny ich powstawania – jak nauczyć się je eliminować
przerwa
- Urzekła mnie Twoja historia – co jest ważne w storytellingu
- Powiedz to odpowiednim słowem – indywidualne prezentacje